Borak-borak

Pengguna shoutbox ini dinasihatkan menggunakan 'Nickname' sendiri. Hormati 'Privacy' dan 'Nickname' rakan lain. Harap kerjasama.
Free chat widget @ ShoutMix Limited to 60 posts/hour.

Buletin Jamboree?
12:34:00 PM | Author: hait_san

TARIKH : 8 MARCH 2009


TREK : 50 KM

TEMPAT : KHTP BUSINESS CENTRE, KULIM HI-TECH PARK, KULIM

MASA : 7.30AM (kayuhan start)

YURAN : RM 50.00

euROPean berminat?? bincang2kan kemudian...
Weekly Ride
9:55:00 AM | Author: hait_san

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6



Soalan mingguan :

Siapakah diantara para rider di atas yang sedang menuju ke IOI Mall??

Lompat si katak Lompat....
9:32:00 PM | Author: iwan
Malam ahad yang lalu, sekumpulan penggemar aksi-aksi lompat melompat telah sepakat untuk menggegarkan Taman Extreme yang terletak di Shah Alam.  Tujuan mereka ini tidak lain dan tidak bukan, hanya untuk menggegarkan struktur tanah di kawasan Taman Extreme serta tanah jajahanya.  

Upacara dimulakan dengan mendengar amanat Tok Batin ROP Bro Inul.

Seterusnya upacara pecah tanah lompat melompat pun bermula...... layan aje la yer...
Bro Ijan yang baru pulang dari perguruan di Bandung dengan cewek2 ganteng.. nampak stedy je...
ni plak nak buat apa tu...

meh la aku tunjuk... mcm ni baru namanyer lompat!!!!! :p
Adios....



KAYUHAN MINGGUAN
2:55:00 PM | Author: hait_san
For more info : ring 012-3995466 (Mie Haro)