Borak-borak

Pengguna shoutbox ini dinasihatkan menggunakan 'Nickname' sendiri. Hormati 'Privacy' dan 'Nickname' rakan lain. Harap kerjasama.
Free chat widget @ ShoutMix Limited to 60 posts/hour.

R.O.P - NGADA-NGADA NAK JERSEY PLAK
4:43:00 PM | Author: hait_san
Holla!!
Jersey di bawah adalah hasil mengulaq aku pada waktu pejabat.. pengorbanan untuk R.O.P kononnya... hikhikhik... nie aku post intro jek... outro tunggu bila aku senang skit baru posting lagi. Kedua-duanya view dari depan jek.. view belakang saje tak nak post... kasi surprise macam t proton exora. Dah siap 4 design.. tapi merepek skit... ntah berapa lewh kos kalo nak buat. ROPean sumer!! kasi comment ini jersey dulu... hikhik.. Kepada sesiapa yg nak sponsor kos jersey nie kasi je tau.. kang aku bubuh nama company ka.. nama kedai ka.. apa ka kat jersey nie.


This entry was posted on 4:43:00 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 comments:

On March 23, 2009 at 5:11 PM , iwan said...

vote for no 2.. oren hijau.. yeah..

 
On March 23, 2009 at 5:24 PM , hait_san said...

buruk skit coz aku draw pakai autocad.. then convert g jpg.. almaklum lah tak tau guna photoshop.. hikhik

 
On March 24, 2009 at 4:53 PM , rudy project said...

vote no 2 gak.. kalau boleh biar simple.. tak yah nak semak..

 
On March 24, 2009 at 6:27 PM , ezam said...

aku vote2 gak...
design tu dh mnarik gak...
yg penting warna mesti cun

 
On March 26, 2009 at 2:20 PM , blucold316 said...

ezam, yang lebih penting harga dia... kalo murah apa design pon cun...